Verzending & Retourneren

Levering

Bij Baboa houden wij van service. Alle nieuwe artikelen binnen Nederland zullen gratis binnen 1 werkdag verzonden worden. zonder een minimaal orderbedrag

(mocht dit door een onverhoopte situatie anders verlopen zullen we je hier tijdig over informeren)

 

 

Retourbeleid

Wil je je aankoop ruilen of retourneren? We helpen je graag! Je kunt tot 14 dagen na de leveringsdatum je aankoop ruilen of retourneren.

Het ruilen of retourneren kan snel en eenvoudig worden gedaan door de onderstaande stappen te volgen:

  1. Stuur ons een e-mail naar info@baboa.nl, waarna we je de retourinstructies zullen verstrekken.

  2. Lever je pakket in bij de door jou gekozen vervoerder binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket.

  3. Nadat we je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, zullen we je retourzending binnen 10 werkdagen verwerken. Onze retourafdeling houdt je op de hoogte via e-mail.

 

Veelgestelde vragen

 

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

Retourperiode
We hanteren een retourperiode van 14 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket kan retourneren. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment van ontvangst van het pakket. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen aan ons moet worden teruggestuurd.

 

 

Retourvoorwaarden Alle artikelen moeten in ongebruikte staat naar ons worden teruggestuurd, geschikt voor wederverkoop en geleverd in de originele verpakking. I.v.m. hygiene kan de kolf alleen ongebruikt terug worden gestuurd. 

 

  • Wat zijn de retourkosten?

Retourkosten zijn voor eigen rekening, afhankelijk van de koerier en het land waarvandaan je je pakket retourneert.

 

  • Hoe lang duurt het om een product te ruilen?

Als je aangeeft dat je een product wilt ruilen bij het aanmelden van je retour, gaan we hier direct mee aan de slag. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat de omruiling binnen enkele dagen wordt afgehandeld.

 

  • Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag onze team van de klantenservice naar de mogelijkheden. We geven je een update over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als je je retour al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.

 

  • Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour te registreren?

Je bestelnummer staat in de bevestigings-email die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Als je deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.

 

  • Wat moet ik doen als een product beschadigd of defect wordt geleverd?

Helaas komt het soms voor dat een product tijdens verzending of productie beschadigd raakt. We lossen dit uiteraard graag met je op. Stuur een bericht naar info@baboa.com met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met je samenwerken om een oplossing te vinden.

 

  • Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Zorg er alsjeblieft voor dat je je retour binnen de 14-daagse periode retourneert voordat de retourperiode verloopt. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden we je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervanging of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

 

  • Hoe lang duurt het voordat ik een terugbetaling ontvang?

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk af te handelen. Na ontvangst van je retourzending in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op je track en trace, die je ontvangt bij je retourzending, kun je zien wanneer het pakket bij ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment starten de 10 werkdagen. Na de terugbetaling ontvang je hier een bericht over. 

 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben kan je onze klantenservice een mail sturen naar info@baboa.nl